BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 21, 2013

PortFoliO ciNta


Berakhir sudah pencarian cintakuJiwa ini tak lagi sepiHati ini telah ada yang milikiTiba diriku di penghujung mencari cintaDiri ini tak lagi sepiKini aku tak sendiri
Aku akan menikahimuAku akan menjagamuKu kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Aku akan menyayangimuKu kan setia kepadamuKu kan selalu di sisimu seumur hidupmu

GADIS 1Fatin Hazirah24 tahunFilipina+MelayuEntah menghilang tidak dapat dikesan selepas habisnya peperiksaan SPM 2006. Tidak lagi akan mencarinya.

GADIS 2Bintang26 tahunIndonesiaMemang tidak pernah jumpa, akan tetapi pernah ada didalam hati aku. bagaimana itu terjadi??
GADIS 3Juliette24 tahunMelayuDua kali menjadi belahan jiwa ku.

pesan ustaz buat semua :: JANGAN SIBUK MENCARI YANG SEMPURNA, JIKA YANG SEKARANG MAMPU MEMBUAT KAMU BAHAGIA.

JIKA ini semua sejarah lama, BIARkan ia terus menjadi sejarah, dan tidak mungkin akan berlaku kembali dan TIDAK mungkin aku hadapi kembali masa lalu itu.
Ya Tuhan, dengar la rayuan hati kecil hambamu yang kerdil ini. Jangan pula ENGKAU temukan aku kembali dengan sejarah cintaku, walau secebis dalam mimpiku. Ya Tuhan, Jika sekarang hati aku dimiliki dia, ENGKAU kekalkan ia hingga perkara yang halal oleh ENGKAU, kami tunaikan. Biar hati ini menjadi contoh dan teladan buat zuriat-zuriat kami.Ya Tuhan, kuatkan hati dan perasaan kami, dan lindungilah hati-hati kami, YA Allah swt.

No comments: