BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 12, 2014

Cinta Dan Pasangan

12.10.14 - petang tadi punya cerite, attending la ke majlis kawin rakan opis ape yang tertarik nak ceritanya kat sini, adalah macam seruan untuk aku agar cepat kahwin sementara usia ku, yang sudah capai tahap patut kahwin... Eh!! Belom mula lagi rupanya cerita ni kan..hehehe...
 Okay lah... Sesudah selesainya makan ramai, mula piesta peragaan, masalahnya aku ni salah majlis kah??peragaan disini bukanlah feshion show yang gempak..eh!! Hilang focus untuk tatap rakan bersanding, sebaliknya focus aku untuk show anak2 rakan opis... Itu yang menjadi masalah besar untuk aku dan sekutu rakan yang masih membujang.... Masalah besarnya, bukan untuk aku membujang sampai sekarang siapalah jodoh untukku, aku percaya rezeki, jodoh,ajal,pertemuan semua atas kehendak dan urusan tuhan, tapi kalau tidak diusahakan mana nak datang semuanya.... Omg!!! Tapi sekarang bukan bukan tak mahu diusahakan besar2an tapi, paling aku takut hati ku untuk digilis kali kedua. Takkan lah parut hati yang lama belum sembuh, dah beranikan untuk luka lagi, takkan nak tambah lagi luka dihati kan?

Cara mudah untuk mengisi jawatan kosong yang dah lama diisi kekosongan adalah dengan mengambil cinta argung, meletak sang pemberi cinta untuk hamba2nya sebagai medium untuk kekosongan jawatan tersebut..tapi ia akan menjadi prejudis diopis nanti, kenapa? Kenapa aku tak bepasangan, aku homoseks ke? Itu la prejudiis2 kasar yang akan terkena nanti, percayalah... Dan jawapan aku senang, kenapa, kau na isi kesongan tu ke? Soalan inilah akan berbalas... Cukuplah aku meletak Tuhan sebagai cinta aku..fullstop, and stop asking me... Cukup menyakitkan..


Jom layan lirik lagu ni terlebih dahulu untuk rawatan hati yang rawan..

Soledad

If only you could see the tears in the world you left behind
If only you could heal my heart just one more time
Even when I close my eyes
There's an image of your face
And once again I come to REALIZE
You're a loss I can't replace

Soledad
It's a keeping for the lonely
Since the day that you were gone
Why did you leave me
Soledad
In my heart you were the only
And your memory lives on
Why did you leave me
Soledad

Walking down the streets of Nothingville
Where our love was young and free
Can't believe just what an empty place
It has come to be
I would give my life away
If it could only be the same
Cause I conceal the voice inside of me
That is calling out your name

Soledad
It's a keeping for the lonely
Since the day that you were gone
Why did you leave me
Soledad
In my heart you were the only
And your memory lives on
Why did you leave me
Soledad

Time will never change the things you've told me
After all we're meant to be love will bring us back to you and me
If only you could see

Soledad
It's a keeping for the lonely
Since the day that you were gone
Why did you leave me
Soledad
In my heart you were the only
And your memory lives on
Why did you leave me
Soledad

No comments: